16 березня 2023 р. в нашому закладі відбулось засідання педагогічної ради з проблеми: «Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП у відповідності до особливостей організації їх навчання та реабілітації, налагодження співпраці та формування єдиних вимог між Центром і родиною».

     Ця проблема є актуальною, оскільки відповідно до Положення про навчально-реабілітаційний центр затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. № 221 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2021 р. № 1132) говориться, що «У центрі реалізується індивідуальна освітня траєкторія кожного учня (вихованця), що передбачає обов’язкове складання для кожного учня (вихованця) індивідуальної програми розвитку.

     Заступниця директорки з корекційно-відновлювальної та реабілітаційної роботи Н.Г. СКУБАК у своїй доповіді розповіла присутнім про дворічний досвід у складанні ІПР психолого-педагогічним консиліумом, педагогами, які працюють з вихованцями дошкільних груп та учнями початкової школи. Класні керівники старших класів, вчителі-предметники, які в наступному році складатимуть індивідуальні програми розвитку старшокласників, отримали інформацію про структуру, процес створення, навчально-методичну, комунікативну, моніторингову та контролюючу функції ІПР дитини з особливими освітніми потребами в навчально-реабілітаційному центрі.

     Класовод 4-го класу Н.Ю. БАЧИНСЬКА доповіла про стан реалізації ІПР учнів 4-го класу, намітила шляхи реалізації та вироблення стратегії, спрямованої на прогрес дитини щодо створення ІПР учнів 4-го класу, які перейдуть на навчання до старшої школи на наступний 2023/2024 н.р.

     Члени команди супроводу, фахівці, що працюють з даною категорією дітей, а саме вчителі-предметники: Н.В. ПРОКОПЮК, О.М. СКУБАК, Я.М. ФЕДИК, психолог Центру І.В. МИСЛЮК, соціальний педагог Л.Г. БІЛИК у своїх виступах узагальнили результати оцінки сильних і слабких сторін учнів 4-го класу, актуального рівня знань, умінь і навичок, сформулювали перспективи навчальних цілей у різних сферах розвитку за результатами своїх спостережень під час спілкування з четвертокласниками.

     Наймолодший фахівець нашого закладу, логопед Юліана МАКОВІЙЧУК поділилась інформацією про можливості застосування верботональної методики в роботі з дітьми з ООП в умовах навчально-реабілітаційного центру, яку вона отримала під час проходження курсів підвищення кваліфікації.

     Педагоги, які  були присутні, одностайно висловились про актуальність проблеми, що обговорювалась та цінність досвіду, який вони отримали на засідання педагогічної ради.